JANUSZ SPRZEDAJE PASSATA część 2 || Kabaret Czwarta Fala gość GRADU

Поделиться
HTML-код
  • Опубликовано: 5 ноя 2019
  • Sprawdź, jak tanio możesz kupić polisę komunikacyjną dla "Passata pryma sort" oraz wszystkich innych samochodów w Polsce. Teraz polisa OC z Gwarancją najniższej ceny ubezpieczenia OC.
    ►Kliknij tutaj: bit.ly/2pwRPSf
    Regulamin promocji Gwarancja najniższej ceny ubezpieczenia OC znajdziesz tutaj: punkta.pl/gwarancja
    ►KOSZULKA JANUSZA:
    czwartafala.teetres.com/produkty-wzoru/24048-sprzedaj-wszystko-w-pi-du
    ►Zamów WYSTĘP NA ŻYWO
    535 550 238
    Specjalne podziękowania dla Krystiana "Gradu" Grada za gościnny występ w naszym filmie :)
    ZAKAZ KOPIOWANIA MATERIAŁU NA INNE KANAŁY !
    Subskrybuj:
    ► todayinhistory.mobi/user/TVPFALA
    ►Tekst: Kabaret Czwarta Fala
    ►Zdjęcia: Bartek Cedro
    ► Montaż: Bartek Cedro
    ► Wystąpili:
    Damian Lebieda
    Krystian "Gradu" Grad
    Mateusz Lewkowicz
    Michał Pustuła
    Jarek Pająk
    W nagrodę za przeczytanie opisu do końca UKRYTY FILM !
    todayinhistory.mobi/video/CJzdWkNhJAA/видео.html
  • Авто/МотоАвто/Мото

Комментарии • 763

  • Kabaret Czwarta Fala
    Kabaret Czwarta Fala  9 дней назад +279

    Samochód ciężko sprzedać, ale jeszcze ciężej kupić... Jak skończy się ta historia ?
    Zapraszamy do oglądania ;)

    Spodobało się ?
    Przekażcie dalej ! ;)

    • Mr Amies
      Mr Amies 15 часов назад

      .można prosić więcej Janusza?

    • Filip Noceń
      Filip Noceń День назад

      Oczywiśće

    • Sylwek TVP
      Sylwek TVP 2 дня назад

      🔥🔥🔥🔥👍👍👍💪👋😎😉😀

    • Tomek Socha
      Tomek Socha 4 дня назад

      "Niemiec płakał jak sprzedawał"

    • norbi elo320
      norbi elo320 5 дней назад

      Zaje.........fajne

  • ItzTr3v0x!
    ItzTr3v0x! Час назад

    Zw idę się zapierdolić

  • sotuur aeei
    sotuur aeei 6 часов назад

    Wiedzialem od razu, że Gradu haha ;) ale uzyl glosu Yody ;) zajebiscie mu to wyszlo

  • DawidGames L
    DawidGames L 11 часов назад

    Kiedy żulisie 3

  • Vanessa M
    Vanessa M 14 часов назад

    Co chodzi

  • • 3 minuty temu
    • 3 minuty temu 15 часов назад

    Twaróg
    Ogórki
    Pomidory
    - blacha zobowiązuje

  • foopyu nooui
    foopyu nooui 18 часов назад

    Jednak zgadłem, kupił znów Passata. :)

  • roouit patan
    roouit patan День назад

    Na prąd to jest młynek do kawy 😂😂. Dobre, pozdrawiam i miłego wieczoru życzę.

    • foopyu nooui
      foopyu nooui 18 часов назад

      Kurła kolejny zajefajny odcinek. 🐵

  • kadorv90 yt
    kadorv90 yt День назад +1

    Żyłka mu w dupie pęknie lol

    • roouit patan
      roouit patan День назад

      Gołe baby haha Dobry odcinek. Każdy właściciel passata ma problem ze znalezieniem zastępcy w rozsądnej cenie.

  • kadorv90 yt
    kadorv90 yt День назад +1

    Ford jest fajny

  • wiesława turkowska
    wiesława turkowska 2 дня назад

    Kto za ,,Sylwester u Janusza"?🎆🎆

  • bssni touir
    bssni touir 2 дня назад

    Po zakonczeniu w mondeo wiedzialem, ze stara milosc nie rdzewieje 🤣

  • Lysy Fly
    Lysy Fly 2 дня назад

    Zapraszam do Radomia!
    Mam Golfa 3 model Kostka Rubika!
    todayinhistory.mobi/video/FMoBar3GHls/видео.html

    • bssni touir
      bssni touir 2 дня назад

      Spodziewałem się gowna ale miło się to oglądało

  • Damian Damian
    Damian Damian 2 дня назад

    Kiedy 3 cześć?

  • Patryk Kubiak
    Patryk Kubiak 2 дня назад

    Elo

  • Eryk Wojdak
    Eryk Wojdak 2 дня назад

    gdzie mieszkasaz janusz

  • FunnyTv
    FunnyTv 3 дня назад

    Kaczyński ogląda "Alternatywy 4" todayinhistory.mobi/video/nwMZu-26yFg/видео.html

  • donixs okis
    donixs okis 3 дня назад

    Bedzie 3 odcinek

    • seeriu ciihy
      seeriu ciihy 3 дня назад

      czy na serio sprzedałeś pasata kórła

  • Malcolm Maiers
    Malcolm Maiers 3 дня назад

    Wentyl gdzie żeś ty xD

  • Jardan
    Jardan 3 дня назад

    ELO ELO 320

  • Andrzej Myśków
    Andrzej Myśków 3 дня назад +1

    Żeby zostać królem wsi, kup Passata kombi w TDI! 😂

  • seeriu ciihy
    seeriu ciihy 3 дня назад

    Zawsze mi się podobało Ale te lokowanie produktu już trochę na siłę

  • Wankel RX-8
    Wankel RX-8 3 дня назад

    Spadajta z takim Januszowym materiałem sponsorowanym ;)

  • Magda Kowalska
    Magda Kowalska 3 дня назад

    Kurła kolejny zajefajny odcinek. 🐵

  • Alexy Z_Z
    Alexy Z_Z 3 дня назад

    Gołe baby haha
    Dobry odcinek. Każdy właściciel passata ma problem ze znalezieniem zastępcy w rozsądnej cenie.

  • PatrykPl
    PatrykPl 3 дня назад +1

    Kurła odcineczek Pryma Sort Pamiętojcie Passat najlepszy

  • PLANTEK
    PLANTEK 4 дня назад

    xd

  • ceerw buty
    ceerw buty 4 дня назад +1

    0:32 jak nazywa się ta muzyka w tle?

  • Gwiazdoreks
    Gwiazdoreks 4 дня назад

    Spodziewałem się gowna ale miło się to oglądało

    • ceerw buty
      ceerw buty 4 дня назад

      Też mam na imię pjoter :-)

  • Undercover Swan
    Undercover Swan 4 дня назад

    Takie pytanko skąd macie ta maskę Janusza?

  • Tviiczek
    Tviiczek 4 дня назад

    Poprzedni właściel tylko do kościoła i do biedronki jeździł xD.

  • Jan Kowalski
    Jan Kowalski 4 дня назад +2

    Wyniki wyszukiwania gołe baby 😂

  • Co to Ma być
    Co to Ma być 4 дня назад +1

    Będziesz pan zadowolony

  • Piesełek Pyrtałek
    Piesełek Pyrtałek 4 дня назад

    dno

  • Michulec Rodzina
    Michulec Rodzina 4 дня назад

    czy na serio sprzedałeś pasata kórła

  • wera Gizia
    wera Gizia 5 дней назад

    Ale wogle fajnie to się skończyło!

  • Schlomo Ubermann
    Schlomo Ubermann 5 дней назад

    Brakuje tylko dywanów, papieży i Maryjek na ścianach.

  • onlyrwd
    onlyrwd 5 дней назад +2

    Teksty z memów da się zrozumieć, reszta naciągane bez polotu "żarty" na siłę...

  • Zosia Doktor
    Zosia Doktor 5 дней назад +1

    Witamy w XX| wieku 😂

  • Melchior Misztowt
    Melchior Misztowt 5 дней назад

    jaki to prawdziwe

  • K. Kowal
    K. Kowal 5 дней назад

    Prawie śmieszne, prawie.

  • Siema Byku
    Siema Byku 5 дней назад

    Do było w Kielcach kręcone kurła. Sam jestem kielczanin. To dumą dla naszego miasta. 🤣

  • Norbigiusz pl
    Norbigiusz pl 5 дней назад

    Janusze są dla dziadów

  • aniife
    aniife 5 дней назад

    kurwa grady szacun xD

  • BLU4_P L
    BLU4_P L 5 дней назад +1

    Też mam na imię pjoter :-)

  • Mariusz Giera
    Mariusz Giera 5 дней назад

    Czemu Janusz nie kupił Passata b6 1.9 tdi?

  • Julia -
    Julia - 5 дней назад

    Wspaniały film mogę opuścić na flaszkę nie stracę

  • Joanna Małek
    Joanna Małek 5 дней назад +1

    MAMA😭😢😞📱🏠🔄

    • Joanna Małek
      Joanna Małek 5 дней назад +1

      A LiCjA MAMA 1222223333
      Tata1111233333333

  • michal211c
    michal211c 5 дней назад

    Top

  • KONRADEQ Yt
    KONRADEQ Yt 5 дней назад

    Co to za szrott

  • MATEMSS
    MATEMSS 5 дней назад

    Z komisu to pewne, jezu jaki gówniany film xD

  • Łukasz Kurek
    Łukasz Kurek 5 дней назад

    zapomiał janusz że na rope traktor heh

  • aqq
    aqq 5 дней назад

    Janusz w kilka dni stracił na tym passacie 8000 PLN? Jakoś mało prawdopodobna historia :p

  • Yhnnh Tfvhk
    Yhnnh Tfvhk 5 дней назад

    Zawsze mi się podobało Ale te lokowanie produktu już trochę na siłę

  • - Theox -
    - Theox - 5 дней назад

    Moja audica A4 B6 ma 270 tys. i hula jak ta lala. Zaraz będą komentarze "dolicz do przebiegu" a ja mówię "Dbaj o samochód" Części się zużywają to jest normalne

  • no Name
    no Name 6 дней назад

    Janusz opijo xd

  • ICo Lampisz
    ICo Lampisz 6 дней назад

    Po zakonczeniu w mondeo wiedzialem, ze stara milosc nie rdzewieje 🤣

  • Filip berakQWERTY Berak
    Filip berakQWERTY Berak 6 дней назад

    ale śmieszne
    boże ciągle to samo

    • misolou fout
      misolou fout 6 дней назад

      kręcony licznik sąd pan wiesz bo sam kręciłem xD i pewnie wyruchany hahaha

  • iBelieve Gaming
    iBelieve Gaming 6 дней назад

    Czesc

  • iBelieve Gaming
    iBelieve Gaming 6 дней назад

    Yo

    • qopoy dnon
      qopoy dnon 6 дней назад

      Kiedyś to było fajne A teraz jest żałosne.....